mobilkrångel

Jag ger fetupp. Efter flertals med mattematiska beräkningar har jag nu kommit fram till vilket abonnemang jag ska byta till, so far so good. Men om jag vill ha mitt gamla mobilnummer måste jag konvertera kontantkortet och kommer förmodligen bli utan mobil i ett par dagar. Jag har inte tid för att vara utan mobil just nu eftersom det händer att jag blir krisinringd till jobbet ibland.. så där är mitt första problem. Problem nummer två är vilken mobil jag ska köpa och från vilken butik/hemsida, vad som är säkrast och billigast och smartast på samma gång. Jag ska ha ett studentabonnemang från Tele2 som endast kan beställas från deras hemsida, ej ens i deras egna butiker. Och visst månste jag då kunna köpa en telefon från random ställe? Sen fattar jag inte heller om jag bara kan beställa ett abonnemang för sig och en telefon för sig och om det kommer funka? Jag är helt lost i cybervärlden. Helt borta från den moderna tekniken. Börjar jag bli gammal?

Helgen har passerat finfint med tapasmys på fredagen och utekvällskul på lördagen. Och glass i solen så här på söndagsförmiddagen. Nu sätter jag på mig pluggarglasögonen med franskaboken upptryckt vid näsan. yes, nu blir det plugg.

mat
Hittade en cambild från min franska lilla lägenhet. Kokvrå i bakgrunden.
Tror att jag och Maria lyckats laga lite mat här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0