skor

Ända sen femman har jag varit frälst i converse och de har varit mina stadiga kompanjorer. Har nog haft en liten hat-kärlek till de fruktansvärt platta skorna som förstör mina fötter men som är så underbart karismatiska och fina. I veckan gjorde jag nog det bästa köpet för fötterna. Tygskor, stadiga och rediga och uppbyggda till skillnad från conversen och lika karismatiska. Jag har gått och funderar på dessa ända sedan för ett par år sedan men eftersom jag är lite trendrädd har jag inte slått till. Kände dock att det var dags att svälja stoltheten och göra som alla andra nu. Och så här i efterhand kan jag ju inte direkt säga att jag var ensam med att snöra på mig converse på fötterna heller... Jag är nyfrälst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0