göteborg vs nice

Sagan om frankrike är över, fyra månader gick så snabbt att jag inte ens tror på att det har hänt. Antar att tiden går snabbt när man har roligt. Jag saknar allt med Nice, vännerna, kulturen, vädret, skolan, och resten av alla underbara människor vi träffade. Jag glömmer aldrig Nice 2010; Je vous aime. Nu bär det av mot nya äventyr. Har insett i och med denna vistelsen att jag nog måste ta ännu ett sabbatsår innan jag börjar plugga på riktigt. (Läser franska på univeristet som kurs denna terminen iofs) Det finns så mycket jag vill hinna med innan dess. Jobbar denna terminen och I sommar tågluffar jag och tre fina vänner för att se mer av vårt Europa. efter det hoppas jag kunna jobba i london för att sedan backpacka med två fina fröknar i Asien. -Linda, du har mycket att lära mig!

Pourqoui pas? :)

pp
n

Kommentarer
Postat av: Rita

Det här kanske kommer lite konstigt, och jag fattar om du inte har tid och sånt..

men Det är såhär att jag och en vän till mig till hösten kommer att plugga franska i frankrike och vi väljer lite mellan Aix en provence och Nice..

tror du att vi hade kunnat få din mail så att vi kunde få ställa lite frågor till dig bara rent allmänt om hur det är att leva och plugga i Nice?



2011-01-22 @ 21:48:11
Postat av: Anonym

Heeej min sötamanda! Ja ja ska lära dig allt ja kan!

2011-02-01 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0