effektivitet

Äntligen äntligen äntligen! Min effektivitet och multitaskning har kommit tillbaka. Den har varit borta från mig i flera år känns det som. Något år i alla fall. Och jag skyller på gymnasiet med sin ångest och panik.
Efter träningen sitter jag nu och hanterar franskaplugg tillsammans med tvättning, städning, ta hand om sjuk lillebror samt datornöjen. Det känns bra när det går bra.

Efter så många hajpade recensioner och hetsdrickande från lite olika håll har jag nu också testat på den omtalade celsiusdrycken sägs öka kalori-och-fettförbränningen samt prestationsförmågan, innan spinningen imorse. Här är min recension: Otroligt äcklig. Jag tvingade i mig halva och ställde försynt ifrån mig den på ett avlastningsbord i gymmet, låtsades glömma den och sprang där ifrån.

NU: tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0