förkylningsperioder #2

Så. Förkylningen går som en rundgång i vår familj nu. Först mamma en vecka, sen pappa en vecka, över till mig en vecka och nu ligger min bror hemma med en sån täppa att han varken hör sig själv eller något annat. Idag har jag varken jobb eller skola så det blir jag som tar hand om snorungen. Ska dock äntligen få svettas lite i salen efter 1,5 vecka av tvingad slöhet. Jag har träningsabstinens som en dåre.
Ska sätta mig ett par timmar och traggla in franska i huvudet. Snart är det tentaperiod och jag har inte alls varit så duktig som jag borde vara. Som vanligt när det gäller att plugga.

Nu är det bestämt att i Maj åker jag och Maria ner till södra sverige för att hälsa på våra finaste älsklingar Agnes och Frida. Och denna gången får vi finbesök av coolaste killen på jorden, Morice som var vår beskyddare i Frankrike. Jag har ont i magen av längtan nu men önskar att lilla Suissgirl Natanja kunde pallra sig upp från Schweiz också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0