förkylningsperioder.

snörvel, host och nys. Det är det mina dagar har gått ut på senaste veckan. Men efter decilitervis med kan jang och diverse andra påstådda mirakelkurer är jag äntligen på bättringsvägen. Idag har dagen bestått av jobb på morgonen och sen häng med fina vänner. jag och Cali lekte med lindas katter hemma hos henne för att sen hänga ute i kylan på Da Matteo med the people. Fint.

Nu ska det pluggas franska och förhoppningsvis försöka övertala pojken om att laga middag till mig. Vill ju inte riskera att snora ner maten så det är bäst jag slipper laga den.

aa

Jag är hemskt dålig på att ladda upp bilder. För typ 2 månader sedan var vi i london. Här är första beviset och jag är hemskt ofotogenisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0